Zrovna s marketingovými akcemi pro operátora mám zkušenosti .Tohle je strašná trapárna a fušeřina... Osobně bych chtěl, to ne dávat do telefonu, ale udělat z toho speciální balíček, kde by byla mikina Kabát, triko Kabát, CD s obalem kabát, plakát Kabát a bylo to celé v kovové, pěkné dárkové krabici kabát, takže si fanoušek doma může vystavit i samotný obal. Balíky by byly S, M, L, XL, XXL. A bylo by to i samostatně prodejné.Čímž se docílí toho, že si to fandové můžou koupit i když nejsou u operátora a nechtějí kupovat mobil a zároveň člověk, který to dostane "zdarma" v tom hned vidí konkrétní hodnotu. Další výhoda je, že to má dlouhou životnost - minimálně do vydání dalšího alba a dobře se použijí skladové zásoby.A tohle by se dávalo ke všem daným telefonům + to bylo vystavený. Bylo by to sice dražší, ale akce by se mnohonásobně zaplatila. Takhle jsou to doslova vyhozené peníze, protože když chce někdo jiný telefon, tak ho to úplně mine a ještě se bude cítit naštvaný, že si kupuje dražší mobil a nedostane nic.