Vodafone a T-Mobile se snaží o vtipné reklamy. Hlasujte, komu se to povedlo lépe

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 13

Názory k článku

avatar
15. 02. 2017 08:18

Super byla ta reklama s vanou. Včera jsem se u toho smál, kdykoliv to opakovali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 02. 2017 13:35

Reklama na drahotu jak jinak než za draho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 02. 2017 13:25

Za ty peníze které jim platíme, by měla být 4x za rok celovečerní šílená komedie - ne tyto trapné spoty.Mimochodem, ví už někdo něco o nových chystaných tarifech? Byl jsem na pobočce T-Mobilu a tam mi ukecaný (až pološílený) maník sdělil, že se od května chystá něco velkého..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 02. 2017 12:12

Nejvtipnější u operátorů je, když člověk otevře jejich ceník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 02. 2017 12:08

Vodafone a T-Mobile se snaží o vtipné reklamy. Hlasujte, komu se to povedlo lépe..........................................................................................................Jednoznačně ta reklama s Trojanem je nejvtipnější. Co se týče kvality sítě a dobrých nabídek - to je už jiný příběh a to má zásadní vliv na zákaníka... Né nějaká reklama, ta je leda pro nějakého Buka, co skočí na špek !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 02. 2017 12:01

Tohle má být VTIPNÝ?!!!! To už se víc bavím při záznamu zasedání Poslanecké sněmovny...Každopádně rozhodně je to politicky ultrakorektní, což se zároveň vylučuje s tím, aby to bylo vtipné.Vtipný slogan a reklama by byla kdyby letadlo letělo a volalo kód Mayday a klasicky se ptalo letového provozu na další postup a v řídícím středisku by šéf letového provozu stiskl tlačítko ukončení komunikace s padajícím letadlem s pronesením věty: "Je čas na nový stroj." a oknem bylo vidět nové, nablýskané letadlo... Pak reklamní kecy a závěrečná půlsekunda na ječící lidi v tom starém Ano, taková reklama je mega-nekorektní, dělá si legraci z leteckých katastrof atd., ale je VTIPNÁ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor