typicka česká vychcanosť, vyhádat si nejlepsi ponuku, absolvovat klidne 10-20 hovorov kůli 50-100kč. Což by až tak nebylo špatné, ale když jim nekdo dá prokazatelne nejlepsí ponuku i ze servisem, ktery jinde doopravdu neni a neni jenom kliše, vzdy jasna odpoved "ja si to potrebuju promyslet" misto ferove odpovedi "su vychcanej a jeste si obvolam operatori a retencky a na stribrnem podnosu jim reknu co jste mi rekli a uvidime jak budou reagovat, jelikoz nemam cas a budu to resit v prubehu dni, zavolejte za tyden".Zaver: neni to spatne kazdy z nas i ja chceme mit za produkt ktery kupujeme nejlepsi cenu, ale myslime u toho i na druhu stranu, to jak s nama danej clovek dane spolecnosti jedna a co vse ziskavame? Hledime i na reference a zkusenosti z danou firmu z globalniho hlediska, nebo nas nekdo nekdy pred 5-10lety na pobocke poslal do haje, tak automaticky za to muze cela firma(casto 10ky tisic zamestnancu) a ne konkretny spratek ktereho zial spolecnost zamestnavala v te dobe? Vec druha vztah obchodnik verzus klient: obchodnik v drtive vetsine pripadou, pokud to neni podvodnik ale opravdu obchodnik, vyuziva vsechny dostupne nastroje a zkusenosti k tomu aby ukazal klientovi ze jeho produkt je nejlepsi, tym ze ho prodava tomu produktu veri, uz jen to by mnelo klienta ubezpecit v tom ze asi obchodnik ma realne zkusenosti s produktem a sam ho mozna i vyuziva a ne z duvodu ze ve firme pracuje, to je mytus, casto prave produkty firmy ve ktere pracujeme vyuzivame bud z donuceni, nebo z duvodu ze je to zadarmo. A take chce aby jeho produkt byl vyjmecny a exkluzívni, dela prvni posledni proto aby klient vedel vsechny informace, vedel vsechny procesy a celej postup k cily a hlavne chce aby klient vsemu rozumnel a sam si vedel uvedomit ze opravdu dela dobre rozhodnuti, kdyz se rozhodneme se mnou na strane obchodnika zacit obchodni vztah. A na zaver 15-40minutoveho stretnuti, nebo hovoru, klient odpovi jedine pokud nema koule vse skrije za namitku typu "ja si to potrebuju promyslet" (vysvetlenu vyse), pokud koule ma proste rekne ze se podiva i na konurenci. Ve smes ve vsech typoch biznisu je konkurence v 10tkach. Takze se ptam, kdyz Vam clovek v pozici obchodnika ukaze tady mate webove stranky toho, webove stranky toho a tamtoho, vidite tady se mnou co maji, a ja jako obchodnik si samozrejme taky zkousim retence abych zjistit jak daleko se da dostat a reknu Vam narovinu stravil jsem tolik a tolik casu, nez jsem se dostal na 10-30% slevu na tenhle a tenhle tarif a aj to jsem musel jit cez 3-4 oddeleni, 5lidí, 2 manazeri a 3 hovory... i Prezto je Vas cas tak levny ze to chcete absolvovat taky a ktovi jestli pak tu stejnu moznost dostanete, pokud ne udelate to jedine co muzete a to ze mi zavolate ze to chcete a ja Vam odpovim ze to uz nemam, uplynul tyden, trh se zmenil, jsou nove cenniky.Proc je Vas cas drazi klienti tak levny ze radsi stravite den-dva provolavanim infolinek a retencek kuli 50korunam nebo 100vce mesicne? Jen si sami zhodnotte kolik penez vyhodite vlyvem globalni manipulaci ve svete za blbosti ktere nepotrebujete mesicne a prictete si k tomu cas ktery stravite vyjednavanim retence, za ktery by jste finance mohol zhodnotit nebo vydelat, opravdu Vám to vychazi vyhodnejsí kuli stovce mesicne? urcite tu bude dost hejtu na tuhle reakci a nesouhlasi, staci se ale zamyslet, proc jsou mnozi obchodnici dnesni doby tak nenazrany a na svete je tolik podvodniku? Protoze ze vsech zacinajich delate hlupaky i prezto ze delaji prvni posledni, pokud se tím ale chteji zivit nemaji na vyber jinou cestu nez tuhle, nebo tu nejtezsi na svete ferovim pristupem a ze stestim si vytvorit portfolio ktere ho uzivi ale to stoji taky hodne usili a casu a maloktery obchodnik na to ma a radsi sklouzne na cestu neferoveho, rychleho obchodnika bezhlave se hrnuciho jenom za provizi. A pak prijde domov clovek nekde z fabriky nazvime to treba beznou praci, kterou dela vetsina z nas, unavene zapne telku nebo internet a vsude jenom slysi o podvodech, vrazdach a politice. A nasava Manipulativne myslenky, ktere mu tvori negativny obrazek ne jenom na svet jako takovi ale i na svet obchodu a i tak rano jede do te trafiky pro cigara, nebo vecer pro to pivo. Myslenka.... nad zamyslenou.