Vodafone spustí novou Internetovou samoobsluhu

V úterý nový web, o víkendu nová Internetová samoobsluha. Takové tempo nasadil Vodafone. Samoobsluha nemění pouze design, ale hlavně vnitřnosti, změny jsou komplexní.

Na novou Samoobsluhu jako na smilování čekají uživatelé, kteří se potýkají s nekončícími problémy té současné. Nová Samoobsluha má být rychlejší, stabilnější, přinese podrobnější a přehlednější údaje o zákaznickém účtu. Jak se to Vodafonu povedlo, ukáže až ostrý provoz, reálné zkušenosti reálných uživatelů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Než si budete moci novou webovou aplikaci prohlédnou sami, máme pro vás několik ukázek.

Co je Internetová samoobsluha Vodafone

Webová služba, která zákazníkům Vodafonu nabízí bezkonkurenční šíři možností pro správu uživatelského účtu. Veškeré požadavky, které zákazníci mohou řešit v prodejnách, či na zákaznické lince, mohou díky Internetové Samoobsluze provést i z pohodlí domova.

Hlavní výhody nové Samoobsluhy

  • Přehlednější struktura a nová grafika
  • Vyúčtování a detailní Chytrý přehled
  • Vylepšená sekce “Váš tarif”
  • Jednotný způsob aktivace
  • Kontaktní formulář
  • Pohodlné nastavení mobilního telefonu
  • Přehledná stránka pro správu účtů s více čísly

Zákazníci v nové Samoobsluze uvidí veškeré své aktivní služby a s nimi spojené měsíční poplatky. K jednotlivým položkám bude k dispozici nápověda, takže již nebude třeba informace dohledávat jinde. Orientaci v Samoobsluze usnadní i Užitečné odkazy, kde zákazníci naleznou nejpoužívanější položky jako je Chytrý přehled a Vyúčtování, nově s detailním rozpisem dosavadní utracené částky se všemi poplatky a dobropisy. Na stejném místě bude i možnost okamžitě Vyúčtování uhradit. Přehlednější bude také aktivace služeb, a to díky nové funkci Košík.

Problém? Hlásit!

Výzvou uzavírá představení nové Samoobsluhy Peter Baláž, manažer on-line péče o zákazníky Vodafonu: „Nová Samoobsluha prošla několika uživatelskými testováními. Stále ale jde o živý systém, s nímž budeme dále pracovat. Proto uvítáme jakoukoliv zpětnou vazbu od zákazníků, kterou se budeme snažit zohlednit v dalších úpravách. Své zkušenosti, názory či dotazy nám mohou zákazníci nově sdělit prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného přímo v Samoobsluze.“

Víkendová odstávka

V souvislosti se spuštěním nové Samoobsluhy a rozšířením portfolia datových tarifů odstaví Vodafone na část víkendu své samoobslužné systémy. Dočasné omezení funkce se bude od pátku 24. 2. od 18:00 týkat Internetové, Mobilní, SMS i Hlasové samoobsluhy. Na běžný provoz sítě, tj. na hlasové, textové a datové služby nebude mít aktualizace žádný vliv. Plně funkční zůstane i e-Shop a Vodafone park.

Zákazníci s požadavkem blokace ztracené či odcizené SIM karty mohou během víkendu kontaktovat Linku péče o zákazníky 800 77 00 77. Prosíme zákazníky, aby ostatní požadavky odložili na pondělí. Zákazníkům s aktivními předplacenými kartami doporučujeme dobíjet během víkendu přes bankomaty nebo dobíjecí terminály Sazka.

Diskuze (31) Další článek: Apple má povolení čínských soudů, v Šanghaji může prodávat iPad

Témata článku: , , Reálný uživatel, Sam, Dočasné omezení, Nov, Víkendová odstávka, Pohodlí domova, Nová grafika, Rozšíření portfolia, SPU, Internetová samoobsluha, Chytrý přehled, Voda, Ostrý provoz,