Vodafone se snaží vyjít vstříc neslyšícím zákazníkům, kteří navštíví prodejnu a usnadní jim komunikaci s obsluhou. V pilotním provozu na několika prodejnách testuje službu Tiché spojení, která zajistí jak online tlumočení do znakové řeči pro neslyšící, tak i přepis mluveného slova pro nedoslýchavé zákazníky. Ti se tak snadněji dorozumí s obsluhou v reálném čase.
Tak vypadá úvodní obrazovka služby Tiché spojení, která je nově dostupná na prodejnách Vodafonu
Zákazník si může přepisovatele nebo tlumočníka Tichého spojení rezervovat na konkrétní čas nebo si službu vyžádat bez předchozího ohlášení při příchodu na prodejnu. Služba je zdarma a prozatím je k dispozici na prodejnách v Mladé Boleslavi, Jičíně, Trutnově, Turnově, Jablonci nad Nisou, Liberci, České Lípě, Vrchlabí, Kladně a v Praze (šest prodejen).
O dostupnosti služby Tiché spojení informuje Vodafone na stránkách piktogramem pro neslyšící
Do měsíce bude Tiché spojení dostupné již ve všech prodejnách Vodafonu. Služba Tiché spojení, která využívá kvalifikované tlumočníky a přepisovatele obecně prospěšné společnosti Tichý svět a technologicky ji zajišťuje společnost Tiché spojení, bude poskytována ve stejném režimu, jako je otevírací doba konkrétní prodejny Vodafone.
Zákaznický servis je možné obstarat také přes aplikaci Můj Vodafone: