Vodafone vylepší zákaznický servis pro neslyšící na prodejnách

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 2

Názory k článku

02. 08. 2017 11:50

Neslysici maji repracek mobilu? :D nebo im na displeji ukazuje ta teuska co ten druhy mluvy ? :D kcemu im je mobil mozna tak na smsky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  01. 08. 2017 20:30

Jj, to budou tito zákazníci potřebovat.
VdF od 25.8. chystá mnohá "překvapení".
Konečně budete mít pouze rychlá data, tedy do doby neš Vám je seberou, protože jste je nestačili vyčerpat.
A mají ještě další "lahůdky" jako kompenzaci.
A bacha na platnost pro ČVOP - po 50-ti dnech již nejde zadat, byť je jeho platnost 60 dní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor