Odpověděl sis sám, bohužel jako pokaždé, odpovědi, které odporují tvému přesvědčení, odmítáš, nebo je označuješ jako lživé.Zdrojem informací jsou pochopitelně sdělení operátora, kdo jiný by asi tak mohl mít takové informace relevantní? To ty ale odmítáš, protože automaticky považuješ sdělení operátorů za lhaní. Ty přece víš, že je všechno jinak, že jo Idea, že majitelé firem chodí do značkových opošopů řešit objednané služby, je k smíchu. Každý operátor má byznys oddělení, kde se stovky zaměstnanců plně věnují svým klientům telefonicky a online. U drtivé většiny firem má tyto služby na starosti konkrétní oddělení, nebo skupina zaměstnanců, podle počtu SIM a rozsahu služeb (nikoliv jednatel, kráčející do opošopu). U malých firem s minimem zaměstnanců, jak to mám třeba já, si vše řeším samozřejmě osobně, avšak opět přímo s byznys oddělelním svého operátora.Svým sdělením ze slov "téměř výhradně retailoví klienti" jsem neměl na mysli stav, kdy se ještě nestalo, že do nějakého značkového obchodu vstoupil nějaký podnikatel, živnostník a pod. I já tam už byl několikrát. Takže se ti omlouvám za to, že jsem procentuálně nevyčíslil penetraci retail/byznys v opošopech, notářsky ověřenou.Podnikatelé ..... a to i třeba "instalatéři" totiž obvykle znají cenu času, který je nezbytný pro osobní návštěvu, obzvláště když je zcela zbytečná, protože v byznys segmentu se o něj vžy s péčí postarají online.Navíc retenční a byznys smlouvy na opošopech vůbec nejde spravovat, "prodavač" se do nich vůbec nedostane. Tak proč by tam chodili? Tak maximálně si koupit obal na telefon.Prostě se smiř tím, že opošopy jsou výkladní skříní opů pro retail klientelu. A nebo se s tím nesmiřuj a dál veď tu svoji nesmyslnou "křížovou výpravu" proti opům.Opakovat to, co prezentují operátoři má pro mě větší váhu, než opakovat iluze a představy zákazníka, který by chtěl tarif jako v Rakousku a on mu ho u nás nikdo nechce dát. Jako třeba opřít se o ty tvoje "názory". To ani omylem.Každý jsme si vybrali svoji cestu. Není tajemstvím, která je ta správná a relevantní.Operátoři nestaví rozdíl v cenách jenom na tom, že jsou náklady na jednotlivce vyšší, to sis opět vymyslel sám. A stačí si přečíst na internetu obsáhlá vyjádření, je tam toho dost.Tím hlavním důvodem proč jsou ceny tak rozdílné, je syrová relaita, že v byznys segmentu zuří skutečná cenová válka. Protože v tomto segmentu se to obchodním oddělením vyplatí. Proto mi také občas volají obchodníci od konkurenčního opa a nabízejí lukrativní nabídku za přestup. Protože faktura nad 3-4K za měsíc se smlouvou na dva roky je už pro ně zajímavější, než retail za 400,- ..... nebo třeba taky jen předplacenka za stovku.V retail segmentu je tichá hladina proto, protože tam nikdo nic neutrhne, nezíská, jen tratí. Protože český zákazník má svérázný, stále ještě socialismem navoněný postoj, jak se správně chovat na trhu služeb.
Názor byl 1× upraven, naposled 07. 08. 2017 12:34