- s presunem free-map to muze klapnout, ale myslim si, ze to musi byt "routovatelne", aby te navigace "drzela" na planovane ceste...ale F5X maji topo cele Evropy a zacinaji na 17.000 Kc...F5X+ a cela + rada ma mit mapy ( viz clanek)
- nepresnost GPS nejak moc neovlivnis, pokud jsi v zastinenem prostredi. V Garminu od Fenix3 muzes take zapnout rusky Glonass a od F5+ bude take podpora prijmu signalu evropskeho Galilea (zakulisni info zatim rika, ze ani toto jeste nebude plne funkcni - tedy ze strany Galilea, tech slibovanych +/-1m)
- technicke reseni je pak krokomer nebo jeste lepsi bezecky wattmetr typu Stryd, ktery je dokonce presnejsi - odchylka 0.1% od GPS a ktere dokazi Garminy nebo Suunta zpracovavat ( ve sve podstate stejny system, jako vestavene navogace v autech, ktere jsou spojeny s tachometrem a kalibrovany na velikost pneu, coz dokaze ukazovat pozici s podporou mapoveho podkladu i v tunelu...). Cena ovsem kolem 6000 Kc.
- dlouhy 24 hod trek by nove F5+ meli zvladat, pisi o nejakych 36hodinach s GPS, ale asi budes muset nastavit pocet zaznamu na "usporne") jinak samozrejme 1 nebo vice powerbank...