Rozumim, jste jeden z tech, kterym kdyz dam auto se ctvercovyma kolama, a reknu, ze je to nejlepsi, idealni auto a vsichni ho milujou, a ze jinak to udelat nejde, tak si ho beze slova vezmete a budete v nem jezdit i presto, ze s kazdou otackou si date cryrikrat hlavou o strop a i presto ze uvidite kolegy jezdit v aute s kulatyma kolama. Ja ale zastavam postoj, ze kdyz se mi neco nelibi, nebo nevyhovuje, tak to zkratka reknu (at uz s navrhem nebo bez navrhu), protoze zpetna vazba vede ke korekcim, inovacim a vyvoji smerem kupredu (byt i ke slepym ulickam). Jak ma vyrobce auta vedet, ze tisici lidi se jezdi spatne se ctvercovyma kolama, kdyz mu dva sefikove z oboru z jeho tovarny budou tvrdit, ze ty ctverce jsou super a maji odchylku uhlu jen 0.00001 stupne...? V jakemkoliv businessu je to o uzivatelich. Bez nich se muzete jit zahrabat. A je dulezite konstruktivni kritiku i umet prijmout.Stejne tak prispevatel nade mnou vyjadril svuj nazor, dal zpetnou vazbu, a reakci mu bylo neco ve smyslu ‘tak to udelej lip kdyz jsi tak chytrej.’ Kazda zpetna vazba je dulezita, a jsou to jen ti vyrobci a odbornici, co to muzou v leccem posoudit, nikdo ho nepousti do tovarny s francouzakem, aby to auto predelal, kdyz neni mechanik. Ale porad i kdyby 1 ze 100 nazoru daval smysl, stoji to za to. Vzdy si radsi poslechnu 99 hlouposti a kafrani k nimz bude 1 nazor na zvazeni (co kdyz tech 99 ale bude poukazovat na stejnou vec?), nez abych vsechny posilal do haje a tvrdil ze to nejde (nebavme se prosim o extremech, ktere budou pozadovat napr neco za ramec fyziky, na to jsou tu manazeri 😀)...