Naprasklý nebo zcela rozbitý displej na smartphonu potká jednou za čas téměř každého uživatele, jakkoli může být na svůj telefon opatrný. Pokud dojde k rozbití skla, nebývá jeho výměna úplně nejlevnější, protože se obvykle musí měnit celá zobrazovací vrstva a taková oprava může stát i několik tisíc. Základní dvouletá záruka se na rozbití displeje například pádem nešikovností majitele nevztahuje.
Akce se vztahuje na všechny tři modely rodiny Huawei P30
Huawei dává aktuálně v červenci bonus, v rámci kterého může každý majitel nově zakoupeného smartphonu rodiny P30 uplatnit během prvního roku bezplatnou reklamaci na rozbitý, prasklý nebo tlakem poškozený displej. V rámci reklamace lze vyměnit i poškozený zadní kryt. Akce se vztahuje na modely Huawei P30 Pro, Huawei P30 a Huawei P30 Lite zakoupené od 10. do 31. července 2019. Záruku lze uplatnit v autorizovaných servisních centrech Huawei.
Pro čerpání výhody je třeba nově zakoupené zařízení zaregistrovat do programu Huawei Cares prostřednictvím aplikace HiCare ve vašem smartphonu (pro úspěšnou registraci nejprve aktualizujte aplikaci HiCare na verzi 9.1.2.XX a vyšší). Služba Huawei Cares vejde v platnost do 7 dnů od registrace a platí 1 rok/365 dní od data registrace. Délku platnosti si můžete ověřit v aplikaci HiCare nebo na Huawei.cz v sekci Podpora.