Pokud po Vánocích nešlo aktivovat nové zařízení od Applu, problém nebyl na vaší straně. Ať už šlo o iPhone, iPad, Apple Watch nebo i chytrý reproduktor HomePod, servery z důvodu obrovského náporu buď neodpovídaly, nebo byly extrémně zpomalené. Problémy přiznal i Apple:
O Vánocích je nárůst nových aktivací zařízení pochopitelný. Pokud jste aktivovali ještě o štědrém večeru, mohlo vše proběhnout v pořádku. Problémy nastaly, až když se 25. prosince ráno s rozbalováním dárků přidala Amerika. Jedná se o poměrně nešťastný stav, protože na iCloud účet je navázáno mnoho služeb, které nemohli uživatelé s novými zařízeními používat.
S tím jde ruku v ruce i uživatelská zkušenost, která u nových majitelů utrpěla. Zahlcení serverů přitom nebylo otázkou minut. Problém se povedlo vyřešit až po 36 hodinách (stav systému můžete kontrolovat na webu Applu). Nyní by již mělo vše fungovat bez jakýchkoli obtíží. Pokud jste tedy s aktivací dosud otáleli, už byste neměli narazit na problémy.