Mobilní byznys Asusu se dostává do zisku

Asus vstoupil naplno do mobilního segmentu se smartphony teprve před půldruhým rokem. Pokud nepočítáme dávné pokusy pod značkou Garmin-Asus, se smartphonem tchajwanské značky jsme dříve mohli volat pouze v rámci konceptu Asus Padfone, kdy byl telefon uložen do těla tabletu. To se ale změnilo s nástupem produktové řady Zenfone, která již zahrnuje čistokrevné smartphony.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Asus Zenfone Selfie z veletrhu Computex 2015

Firma začala nejdříve s lowendovými smartphony, až letos na veletrhu CES 2015 v Las Vegas představila výkonná zařízení Asus Zenfone 2 a Zenfone Zoom. Zejména díky prvnímu jmenovanému modelu je nyní mobilní podnikání Asusu poprvé ziskové, uvádí zdroje blízké firmě pro portál Digitimes.com.

Firma prodala za květen 1,5 milionu chytrých telefonů. Tento objem by se měl v následujících měsících navyšovat na 2 miliony. Podílet se na tom má i model Asus Zenfone Selfie, představený nedávno na veletrhu Computex. Do prodeje půjde novinka v červenci.

Diskuze (4) Další článek: Pojišťovny USA zkouší wearables, české řeší smlouvy

Témata článku: Asus, , , , Asus Padfone + Station, Asus Padfone + Station 32GB 3G, Asus Padfone + Station 64GB 3G, Asus Zenfone 2, Asus Zenfone 2 (ZE500CL), Asus Zenfone 2 64GB, Asus Zenfone 2 Deluxe Special Edition, Asus Zenfone 2 Laser (5.0), Asus Zenfone 2 Laser (5.5), Asus Zenfone Selfie, Asus Zenfone Zoom, Půldruhý rok, Zisk, Mobilní byznys, Mobil, MOBI, DOS