Je to snadný, Apple sází na to, že dobrý produkt dělá reklamu sám sobě. Podívejte se, kolik miliard ročně dává Samsung do propagace, reklam, cashback, výprodejů, sportovních klubů, kolik sponzorují různých zájezdů pro novináře na různé akce. Tohle všechno se samozřejmě projeví na ziskovosti a v téhle míře dost razantně. Taktéž to množství prodejen, který Samsung proti jabku má.Podle výpočtů je marže na vlajkových lodích Samsungu a Applu dost podobná. Jenže Apple si neparazituje vlajkové lodě ostatními modely. Nemá tolik závažných kauz (ano, má jich dost ale většina z nich je uměle zveličená a pokud se ta stejná závada objeví u konkurecnce tak to nikomu nevadí a nikde se o tom nepíše). Tohle všechno přispívá k tomu, že má jabko mnohem větší zisk. A nemyslete si, že jenom Apple má ovce, i Samsung jich má poměrně dost a ti lidi byli ochotní bránit i ty vybuchující baterie a tvrdit, že to byly kopie z číny.