Nový design Messengeru nakukuje do českých mobilů. Uživatelům se většinou nelíbí

Facebook několik měsíců připravuje novou verzi Messengeru a nedávno ji začal vypouštět mezi uživatele. V uplynulých dnech jsme se dočkali i v Česku. Některým uživatelům se nový design zobrazil, ovšem krátce na to zase se vrátil zpět starý.

Nový Messenger 4, jak je aktualizace označovaná, se snaží přinést zjednodušené rozhraní a místo devíti záložek na domovské obrazovce ukazuje pouze tři. Zpřehledněné byly i další části aplikace, celkově se ale design nesetkal s příliš velkou oblibou mezi uživateli hlavně kvůli převládající bílé barvě. Facebook sice chystá i tmavé téma, ale to ještě není součástí aplikace.

Aktualizace je řízená přes server, není tedy vázána na novou verzi aplikace a Facebook ji může kdykoliv zapnout či vypnout. To se ostatně i stalo a některým uživatelům (včetně mě) se vrátila stará verze. Je možné, že vývojáři na poslední chvíli objevili chybu, či zapnutí byl omyl a budeme si muset ještě chvíli počkat.

Poznámka autora: Osobně doufám, že Facebook si zavedení nového designu ještě rozmyslí. Na to, že na něm měli pracovat několik měsíců mi přijde dosti nedodělaný a vůbec nekoresponduje se současným vzhledem aplikace Facebooku, kdy používá zcela jiné ikony. Navíc se snaží dostat vzhled iOS aplikací na Android, což opravdu nefunguje dobře.

Diskuze (16) Další článek: Takhle aplikace slibuje konec front v lékárnách. SMS recept převede na čárový kód

Témata článku: , , , , , , Část aplikace, Aplikace, Poslední chvíle, Zjednodušené rozhraní, Děs, Nový messenger, Uživatelé, Meš, Domovská obrazovka, Nová verze, Verze, Tmavé téma, Vodafone Czech Republic, Velká obliba, Současný vzhled, Český, DESI, Česká republika, Nový design,