Koukám, že jsou v O2 stejní nenažraní hamouni, jako u růžováků. Skoro se mi chce říct "šmejdi". Snaží se v cizině nachytat vlastní zákazníky na předražené ceny, podobně jako podvodé směnárny, nebo zlodějské automaty, které turistu okradou nevýhodným kurzem a poplatky.Zajímalo by mě, jestli se někdy dožiju doby, kdy v O2 vytáhnou hlavu ze svý zasedačky a rozhlednou se po světě, co je to fér služba a zákazník jako partám. Že péčí a slušnými cenami vydělají nakonec víc, než když hledají cestičky, jak zákazníka oškubat, i když od nich za to odejde.Takže jediný slušný, férový a v tomhle inteligentní operátor je český Vodafone.
Který VoWiFi umí už roky a transparentě a férově vůči svým zákazníkům umožňuje telefonovat z ciziny, za ceny, jako by byl uživatel doma.O2 mělo šanci zachránit své doposud zlodějské a několikanásobně předražené roamingové ceny. Uráží mě, když mi u O2 přijde v info sms cena klidně trojnasobná, než je ve stejné zemi na SIM Vodafonu.Ale holt, kdo chce moc, nemá nic. Třeba se jim jednou v hlavě rozsvítí.