Spíš bych řekl, že to bude nějaká předprodejní masáž.. Samsungy se nikdy neprodávaly nijak extra dobře, což potvrzuje i chaotická prodejní a cenová strategie - kdy přišla vlajková loď za 24k a po vyhodnocení prvního kvartálu prodejů často spadla až na 19k.
I z toho důvodu se spousta zákazníků raději naučila počkat do letní "okurkové sezóny", aby tak mohli ušetřit nemalou hromádku peněz.Mimochodem, co jsem viděl různá srovnávací videa na YouTube, tak to až takový zázrak není. Snad se jim už konečně podařilo alespoň doladit tu špatně optimalizovanou nadstavbu, což je dodnes největší kámen úrazu Samsungu - počínaje od TouchWiz, přes Samsung Experience až po OneUI. Bohužel, časté změny názvu problémy nevyřeší - jen dočasně odpoutají pozornost..
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 02. 2020 07:41