Na operátory je potřeba jít důrazně.
Mám čerstvou zkušenost.
U mého operátora (dále jen MO) mi skončila smlouva (a tím i balíčky zvýhodnění) a tak jsem se ho zeptal, co mi nabídne. No nic moc.
Tak jsem se zeptal konkurenčního operátora (KO), u kterého už je část rodiny i firmy. A ten mi nabídl docela zajímavý tarif (neomezené volání a SMS + 20GB dat za 450). Tak jsem se zeptal MO, zda jsou schopni dát mi srovnatelnou nabídku. Něco blekotali, přehazovala si mě jejich jednotlivá oddělení a nakonec z nich vypadlo něco, co bylo lepší, než stávající stav, ale citelně horší, než nabídka KO. A že prej ničeho lepšího již nejsou schopni. I když jsem jim hrozil odchodem. Tak jsem se po čase naštval a ten odchod začal skutečně realizovat, dal jsem pokyn KO, že k nim přecházím. KO mi již poslal smlouvu k podpisu když v tom se ozval MO a dal mi nabídku, ze které jsem si vybral (12GB, neomezené volání a SMS za 400). Tak jsem zůstal. Zatím. Už je to na dobu neurčitou, takže pokud mi nějaký KO pošle po čase zajímavou nabídku, začne celé kolo nanovo.Každopádně zkušenost je taková, že nestačí, když svému operátorovi přepošlete skvělou nabídku, kterou vám nabízí konkurence. Je potřeba ten přechod začít realizovat a teprve pak se proberou a ze šuplíku vytáhnou něco, co konečně jakž takž odpovídá roku 2020, co se jakž takž dá srovnávat s tím, co je v okolních zemích dávno běžné Bohužel zde máme ČTÚ udržovaný oligopol třech operátorů.