Podívejte se do showroomu Samsungu v Pchjongčchangu. Tohle všechno si můžou sportovci vyzkoušet

Samsung jako jeden z hlavních partnerů zimní olympiády v jihokorejském Pchjongčchangu má přímo v dějišti her několik showroomů, kde si mohou atleti i návštěvníci olympiády vyzkoušet nejnovější technologie. Celý koncept má název Samsung Olympic Showcases.

Celkem devět showroomů je rozmístěno po Pchjongčchangu a blízkém Kangnungu, v olympijském parku i vesnici. Další místa s ukázkami technologií Samsungu naleznou návštěvníci olympiády i v prostorách největšího korejského mezinárodního letiště Incheon, západně od metropole Soulu.

Připraveny jsou zážitky ve virtuální realitě (průjezd sjezdovkami na snowboardu nebo bobovou dráhou na saních pro skeleton, lyžování), kreslení pomocí pera na Galaxy Note 8, dětský koutek, chytrá domácnost, historie Samsungu od uvedení prvního jihokorejského mobilu v roce 1988, odpočinkové lounge a speciální akce s vybranými atlety.

Aktuální reklamní kampaň Samsungu:

Váš názor Další článek: Proč chce stejná aplikace 51× více místa než před 4 lety?

Témata článku: Samsung, Virtuální realita, Reklama, Sport, Chytrá domácnost, Propagace, Marketing, Kampaň, Showroom, Návštěvníci, Zimní olympiáda, Lounge, Zážitky, Nejnovější technologie, Sportovec, Atlet, Dětský koutek, Olympijský park, Hlavní partner, Pchjongčchang, Celý koncept, Incheon, Speciální akce, Bobová dráha, Olympiáda


Určitě si přečtěte