Přítomnost robotů na prodejnách, letištích, výstavách a v dalších veřejných prostorech se stává čím dál běžnější realitou. Například v Česku od minulého roku testuje svého robota T-Dee Pepper operátor T-Mobile. Široké portfolio nejrůznějších robotů má také LG, které je nově dosazuje do autosalonů.
Jde o spolupráci jihokorejských firem LG Electronics a Hyundai Motor Company, v rámci níž první jmenovaná umístila svého robota LG CLOi GuideBot na prodejnu Hyundai Motor Studio v jihokorejském městě Kojangu. Robot zde bude vítat zákazníky, podá jim základní informace o produktech a doprovodí je na prezentační plochu autosalonu.
Zákazníci mohou s robotem komunikovat buď hlasem (podporována je vedle korejštiny ještě čínština a angličtina) nebo pomocí dotykového displeje. Robot má v „hlavě“ vestavěnou kameru, takže si s ním můžete udělat i selfíčko. Hyundai si od robota na prodejně vedle interaktivního zábavného prvku slibuje i získávání cenných marketingových dat o preferencích zákazníků, např. zájem o konkrétní modely, parametry nebo akční nabídky.