Samsung spustil prémiové pojištění telefonů. Měsíčně vyjde na 159 Kč

Samsung představil novou službu Mobile Care, která ve formě pojištění chrání proti náhodnému poškození vybrané smartphony jihokorejského výrobce. Pojištění přímo od výrobce lze sjednat do 30 dní od pořízení telefonu a platí na dva roky. V průběhu pojistné doby vám Mobile Care pokryje až dvě pojistné události. Partnerem Samsungu je pojišťovna Alianz Global Assistance.

Pojistné je stanoveno na 3 399 Kč v rámci jednorázové platby, popř. na měsíčních 159 Kč, které je třeba platit po dobu 24 měsíců. Pokud částku složíte jednorázově, může pojistka přejít i na dalšího majitele telefonu při jeho prodeji. Během dvouletého období máte nárok na likvidaci dvou pojistných událostí náhodného poškození, které omezuje funkčnost telefonu, včetně zničeného displeje. Bez ohledu na míru poškození telefonu musí pojištěný zákazník zaplatit spoluúčast v hodnotě 1 999 Kč, a to přímo u servisního partnera při fyzické opravě zařízení.

Registraci ke službě Mobile Care můžete provést na těchto webových stránkách nebo přímo v telefonu v aplikaci Samsung Members, a to samozřejmě ještě předtím, než dojde k samotnému poškození telefonu. Na výše uvedeném webu také najdete detailní podmínky pojištění. Služba Samsung Mobile Care je dostupná pouze pro Galaxy S7, S7 Edge, S8, S8+ a Galaxy Note 8.

Diskuze (13) Další článek: HTC U11 EYEs je další protáhlý smartphone od Tchajwanců. Umí se odemknout pomocí obličeje

Témata článku: Samsung, , , , , , Pře, Webová stránka, Samsung Members, SPU, Nová služba, Meš, Jednorázová platba, Sam, Pojistná událost, Pojišťovna, Dvouleté období, Jihokorejský výrobce, Pojistka, Poškození, Servisní partner, Majitel telefonů, Uvedený web, Telefon, Samsun