Samsung tento týden spustil 24hodinový provoz kontaktního centra podpory

Samsung tento týden spustil 24hodinový provoz kontaktního centra podpory

Již od pondělí 17. června prodloužil Samsung pracovní dobu svého kontaktního centra podpory, ovšem veřejnosti to dal vědět až dnes prostřednictvím tiskové zprávy. Služba nese název 24/7, pracovníci podpory jsou tedy nově k dispozici 24 hodin sedm dní v týdnů, takže je můžete kontaktovat, kdykoliv budete potřebovat. S operátory kontaktního centra můžete probrat případné problémy nebo položit jakýkoliv dotaz týkající se smartphonů, tabletů či nositelností od Samsungu. 

„Jsme přesvědčeni, že rozšířená podpora se u zákazníků osvědčí, protože radu, jak postupovat při neočekávané situaci můžeme potřebovat opravdu kdykoli a kdekoli. Naši specialisté jsou připraveni pomoci v každém případě,“ říká Jan Procházka, ředitel zákaznických služeb společnosti Samsung. Bezplatné telefonní číslo, na kterém budou operátoři Samsungu neustále k dispozici, je 800 726 786, stejné číslo poslouží i pro kontaktování přes aplikaci WhatsApp.

Představení prémiového servisu Moje Galaxy:

Diskuze (1) Další článek: Motorola One Pro bude mít rovnou čtyři fotoaparáty na zádech a čtečku v displeji

Témata článku: Samsung, Tablety, Smartphony, Nositelnosti, WhatsApp, Galaxy, Infolinka, Zákaznický servis, Podpora, Centrum podpory, Operátor, Provoz, Mé Galaxy, Kontaktní centrum, Centrum, Jan Procházka



Určitě si přečtěte