Samsung vylepšuje prémiový servis. Pro váš mobil si přijede i po skončení záruky

Samsung počínaje včerejším dnem zavedl nová pravidla týkající se mimozáručních oprav vlajkových smartphonů Galaxy S7, Galaxy S7+, Galaxy S8, Galaxy S8+, Galaxy S9, Galaxy S9+ a Galaxy Note 8. V případě, že jeden z těchto telefonů bude potřebovat opravu, která je viditelně mimo rozsah záruky (např. rozbitý displej, apod.), stačí zavolat na infolinku Moje Galaxy a domluvit si vyzvednutí telefonu kdekoliv v ČR. 

Číslo na infolinku je 800 665 377. Po domluvě místa vyzvednutí a termínu předá zákazník řidiči svůj telefon a po dobu jeho opravy dostane náhradní telefon z prémiové řadě Galaxy S či Galaxy Note, a to podle dostupnosti jednotlivých kusů. Za něj se zákazník zaručí částkou 8 000 - 14 000 Kč (dle typu telefonu), která bude do doby vrácení telefonu blokována na jeho platební kartě.

Jakmile bude závada zjištěna, servis vám telefonicky sdělí cenovou kalkulaci opravy. Pokud s ní nebudete souhlasit, zaplatíte navíc 198 Kč za provedenou diagnostiku a zjištění závady. V případě, že s opravou budete souhlasit, se s vámi po opravně spojí infolinka Moje Galaxy a domluví termín předání opraveného telefonu a vyzvednutí telefonu zapůjčeného. Cena servisu je stanovena na 299 Kč. V případě, že se bude jednat o záruční opravu, je služba Moje Galaxy i nadále poskytována bezplatně. 

Galaxy Note 8 - první dojmy a novinky:

Diskuze (2) Další článek: RECENZE: Sony Xperia XZ2 Compact — lepší po všech stránkách

Témata článku: Samsung, Smartphony, Galaxy, Servis, Infolinka, Prasklý displej, Zákaznický servis, Záruka, Samsung Galaxy Note 8, Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S7 64GB, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S7 Edge 64GB, Samsung Galaxy S8, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9, Samsung Galaxy S9 256GB, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S9+ 256GB, Prémiová řada, Rozbitý displej, Platební karta, Náhradní telefon, Telefon, Oprava


Určitě si přečtěte