Samsung zavádí službu Moje Galaxy Express. Telefony opraví do 48 hodin

Samsung zavádí službu Moje Galaxy Express. Telefony opraví do 48 hodin

Samsung v České republice rozšířil službu Moje Galaxy o variantu Express, která zákazníkům zaručí opravdu poškozeného zařízení řady Galaxy do dvou pracovních dní. V rámci 48 hodin Samsung telefon vyzvedne, opraví a přiveze zpět zákazníkovi. Pokud výrobce opravený telefon nestihne dodat do 48 hodin, bude služba úplně zdarma. Pokud však Samsung bude mít telefon opravený a zákazník nebude mít čas na jeho převzetí, bude účtovánastandardní částka opravy.

Ta činí 349 Kč a platí pouze pro záruční opravy prémiových modelů. Aktuálně se jedná o Galaxy S8, Galaxy S8+, Galaxy S9, Galaxy S9+, Galaxy Note 8, Galaxy Note 9, Galaxy S10, Galaxy S10+, Galaxy Note10 a Galaxy Note10+. Samotná lhůta 48 hodin v rámci pracovního týdnu začíná převzetím objednávky a telefonu od zákazníka. Služba má zatím bohužel regionální omezení pouze na Prahu a její okolí v maximální vzdálenosti 20 km od hranic metropole.

Představení služby Samsung Moje Galaxy:

Diskuze (5) Další článek: Redmi Note 8T je dravá novinka v nižší třídě. Už teď ji můžete předobjednat, má i NFC

Témata článku: Samsung, Galaxy, Ostatní, Servis, Služba, Zákaznický servis, Samsung Galaxy Note 8, Samsung Galaxy Note 9, Samsung Galaxy Note10, Samsung Galaxy Note10+, Samsung Galaxy S10, Samsung Galaxy S10 512GB, Samsung Galaxy S10+, Samsung Galaxy S10+ 1TB, Samsung Galaxy S8, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9, Samsung Galaxy S9 256GB, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S9+ 256GB, Oprava, Rámec, Česká republika, Zákazníci, Praha



Určitě si přečtěte