Sledujte s námi premiéru novodobého ohebného véčka a dalších jarních novinek Samsungu

Sledujte s námi premiéru novodobého ohebného véčka a dalších jarních novinek Samsungu

Samsung čeká po půlroce další velká premiéra. V tradičním předjarním termínu uvede jihokorejská společnost zbrusu nové portfolio smartphonů pro rok 2020. A nemuselo by zůstat pouze u očekávaných novinek vlajkové řady Galaxy S. Vzpomínáte na loňský rok? Tehdy Samsung překvapil prvním smartphonem s ohebným displejem – Galaxy Fold. Čeká nás letos pokračování?

Pokud budeme vycházet z mnoha spekulací a úniků, můžeme doufat, že ano. Nový flexibilní smartphone by měl být kompaktnější a stylovější než prodávaný model Galaxy Fold, a proto by měl vytvořit zcela samostatnou řadu. Nejpravděpodobnější název skládací novinky zní Samsung Galaxy Z Flip.

Klepněte pro větší obrázek
Keynote v San Francisku bude první s novým šéfem mobilní divize TM Rohem

Jako místo světové premiéry Samsung opět po roce zvolil kalifornské kosmopolitní velkoměsto San Francisco. Tisková konference Galaxy Unpacked 2020 odstartuje v úterý 11. února ve 20 hodin českého času. Živý stream z akce můžete sledovat ve videu v tomto článku. Bezprostředně po skončení keynote vám zprostředkujeme první dojmy ze všech představených novinek.

Diskuze (7) Další článek: Jak fotí Motorola One Macro

Témata článku: Samsung, Véčko, Živý přenos, Keynote, Online přenos, Premiéra, TM Roh, San Francisco, Novinka, Jarní novinka



Určitě si přečtěte

RECENZE: Redmi Note 8 Pro – bestseller má úspěšné pokračování

RECENZE: Redmi Note 8 Pro – bestseller má úspěšné pokračování

** Redmi Note 8 Pro přináší nekompromisní poměr výkon / cena ** Přidává čtyřnásobný fotoaparát s 64Mpx rozlišením ** Zamrzí jen košaté MIUI se zbytečnými aplikacemi

Martin Miksa | 36

RECENZE: Redmi Note 7 je skvělá volba s jedinou chybičkou

RECENZE: Redmi Note 7 je skvělá volba s jedinou chybičkou

** Ani Note 7 nezlomil kletbu chybějícího NFC ** Drobná vylepšení mezi generacemi přibližují Redmi Note dokonalosti ** 48 MPx nemusí automaticky znamenat marketingový výkřik do tmy

Martin Herodek | 27