Sportovci na olympiádě fotí selfíčka na Galaxy Note 8. Samsung to stálo přes sto milionů korun

Samsung je jedním z hlavních partnerů letošní zimní olympiády, jeho úkolem je zajistit na hrách bezchybné počítačové a síťové vybavení. Svůj úkol plní dobře, protože podle ohlasů z Pchjongčchangu je všude dostupný rychlý internet a až na úvodní potíže se systémem elektronických vstupenek, z jehož atakování podezřívají korejské autority hackery, funguje vše na jedničku.

Všechny sportovce navíc vybavil Samsung speciální bílou olympijskou edicí Galaxy Notu 8 – to aby všichni bez rozdílu mohli posílat fotky a videa svých zážitků na síť. Toho atleti hojně využívali už při pátečním zahajovacím ceremoniálu, kde si fotili selfíčka, snažili se zachytit atmosféru na stadionu a zdokumentovat celou tu olympijskou slávu.

A na kolik tato „legrace“ Samsung vyšla? Pokud počítáme pouze telefony pro všechny olympijské výpravy, celkem musel Samsung připravit 4 000 balení Galaxy Notů 8. Ty by jinak mohl prodat (počítáno podle české ceny 27 tisíc korun) celkem za 108 milionů korun. Samozřejmě, výrobní náklady jsou řádově nižší, ale i tak se ze strany Samsungu jedná o náramně velkorysý marketing.

Samsung Galaxy Note 8 na oficiálním produktovém videu:

Diskuze (15) Další článek: I senioři chtějí chytrý mobil. Doro pro ně má pár unikátních funkcí

Témata článku: Samsung, Reklama, Marketing, Kampaň, Propagace, Samsung Galaxy Note 8, Olympia, Pře, Sam, Selfíčko, Stadio, GAL, Olymp, Sto milionů, Česká cena, Úkol, Rychlý internet, Výrobní náklad, Pchjongčchang, Galaxy note, Note, Sportovec, Hlavní partner, Olympiáda



Určitě si přečtěte