Sportovci na olympiádě fotí selfíčka na Galaxy Note 8. Samsung to stálo přes sto milionů korun

Samsung je jedním z hlavních partnerů letošní zimní olympiády, jeho úkolem je zajistit na hrách bezchybné počítačové a síťové vybavení. Svůj úkol plní dobře, protože podle ohlasů z Pchjongčchangu je všude dostupný rychlý internet a až na úvodní potíže se systémem elektronických vstupenek, z jehož atakování podezřívají korejské autority hackery, funguje vše na jedničku.

Všechny sportovce navíc vybavil Samsung speciální bílou olympijskou edicí Galaxy Notu 8 – to aby všichni bez rozdílu mohli posílat fotky a videa svých zážitků na síť. Toho atleti hojně využívali už při pátečním zahajovacím ceremoniálu, kde si fotili selfíčka, snažili se zachytit atmosféru na stadionu a zdokumentovat celou tu olympijskou slávu.

A na kolik tato „legrace“ Samsung vyšla? Pokud počítáme pouze telefony pro všechny olympijské výpravy, celkem musel Samsung připravit 4 000 balení Galaxy Notů 8. Ty by jinak mohl prodat (počítáno podle české ceny 27 tisíc korun) celkem za 108 milionů korun. Samozřejmě, výrobní náklady jsou řádově nižší, ale i tak se ze strany Samsungu jedná o náramně velkorysý marketing.

Samsung Galaxy Note 8 na oficiálním produktovém videu:

Diskuze (15) Další článek: I senioři chtějí chytrý mobil. Doro pro ně má pár unikátních funkcí

Témata článku: Samsung, Reklama, Marketing, Propagace, Kampaň, Samsung Galaxy Note 8, Výrobní náklad, Pchjongčchang, Olymp, Selfíčko, Olympiáda, Hlavní partner, Sto milionů, Úkol, Note, Česká cena, Sportovec, Rychlý internet


Určitě si přečtěte