Jak skrýt číslo, aby vás volaný nepoznal

Názory k článku

avatar
27. 10. 2017 13:59

Pak se nedivte že se ale někam nedovoláte . Nebo že vám telefon automaticky hovor zvedne a zavěsí. Dělají to tak aplikace proti otravným hovorům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (26)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Tomcat2  |  27. 10. 2017 15:22

Tohle je teda článek. Tohle snad nikdo nevěděl, že se dá skrýt identifikace volajícího. Článek popisuje ale jen jeden způsob aktivace kódem *31#, ale každý telefon to přece umožňuje nastavit v menu...A taky chybí důležitá informace, že i s nastaveným CLIRem se číslo volajícího PŘENÁŠÍ, pouze nezobrazuje na koncovém zařízení, takže volat na policii nebo někomu vyhrožovat a myslet si, že jsem skrytý, se nedoporučuje ani zkoušet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Mordred Pendragon  |  27. 10. 2017 16:14

Skryté číslo nezvedám. Své číslo neskrývám. Nevolám lidem u kterých nechci, aby věděli, kdo jim volá. Takto se v 99% případů chovají šmejdi. Zažil jsem kdysi vyhrožování a urážky ze skrytého čísla, tehdy to ještě telefony neuměly blokovat. Od té doby co to jde, se mi nikdo s takovým číslem nedovolá. Pokud to takto používá nějaký řemeslník, tak je to jeho problém, najdu si jiného. Pokud zaměstnanec nějaké firmy, přestanu komunikovat s touto firmou, konkurence je celkem slušná, raději skousnu lehce horší cenu, než takovéto jednání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2017 16:19

Nedivím se, že dnešní společnost vypadá jak vypadá. Takovéhle povrchní a ubohé články akorát přispívají k tomu jak lidé přemýšlí. Skutečně Vám páni pisálci gratuluji. Zítra prosím článek o tom jak připojit telefon na nabíječku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 10. 2017 17:50

Neni nad Vox sluzby, muzu volat z jakeho cisla chci. Nemusim se babrat s anonymni identifikaci a jestli mi to dotycny vezme...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ziki  |  27. 10. 2017 18:55

Anonymní volání s aktívním CLIR bylo v kurzu tak v dřevních dobách GSM a to jen jako vtip, dneska bych už takto ani nikoho neprozvonil a celkově považuji CLIR minimálně za nezdvořilost a takové anonymní telefonáty ani nezvedám. Vzpomínám, jak v dobách Eurotelu, Paegasu a Oskara funkci CLIR nabízel pouze Oskar (minimálně u předplacenek) a z počátku za aktivační poplatek myslím 400 Kč, ale ten pak zrušili což pak mělo za následek vlnu anonymních prozvánění ze strany Oskartistů, Twisťáci a GOučkaři měli smůlu. Pro mě nepochopitelné, že PČR volá takto anonymně a když k nám přijeli do práce kvůli poplachu na PCO, tak mi bylo vyčteno, že mi volali na můj mobil a že jsem jim to nezvedl.... Ale holt nemají takto blbě volat .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  27. 10. 2017 19:50

Koupím SIM - zavolám.
Problém?
Zahodím SIM.
Koupím novou SIM....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 10. 2017 20:16

Nějak jsem nikdy nepochopil zatvrzelý názor některých lidí "skrytá čísla zásadně nezvedám". Jaký je rozdíl mezi tím, když mi volá číslo, které neznám, a tím když mi volá skryté číslo? V obou případech netuším kdo mi volá...
Ano, taky mě párkrát volai ze skrytého čísla nějací prodejci pojištění či elektřiny, ale mnohem víc jich volalo ze zobrazeného čísla, takže nezvedáním skrytých čísel bych si moc nepomohl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 10. 2017 08:48

Telefony zvedám i ze skrytých čísel, protože hodně často takto volá například policie, úřady atd. a ono je lepší to vzít a vyřešit třeba něco s finančákem po telefonu než si počkat na oficiální písemnou výzvu a pěkně si ji zacvakat (nebo s tím mít jen ještě větší problémy).Jinak skryté číslo se občas hodí i pro regulérní použití (a ne jen na podvody, jak tady lidi píšou ), například když někomu půjčíte svůj mobil, aby si zavolal. Případně když ze svého mobilu řešíte záležitost někoho jiného (když vás požádá o pomoc) a mluvíte například s jeho zákazníkem, dodavatelem atd. Logicky pak nechcete, aby takoví lidé volali vám, protože s nimi máte domluvit jen teď něco - například datum závozu. Ale pokud budou mít dotaz ohledně například zpracování zakázky zítra, tak to už nechcete, aby vám volali.Sice lidem můžete říct, že třeba jen domlouváte datum závozu a jinak vám volat nemají, ale oni stejně budou volat na "poslední číslo", takže ideální je použít skryté a tím tuto možnost nemají a musí volat kontakt, který u té zakázky mají.Hodně se mi to taky stávalo ještě v dobách kdy nebyly neomezené tarify a mobily běžné a řešil jsem nějaký projekt se zákazníkem, on u sebe třeba neměl telefon a potřeboval se někoho na něco zeptat, půjčil jsem mu svůj, všechno OK, ale pak mi klidně ještě týden volali lidi, kterým on volal, sháněli ho a nedokázali pochopit, že fakt o něm nic nevím, že jsem mu jenom dělal technický projekt a je to můj zákazník, ale jsme vlastně cizí lidé. Takže skryté číslo před půjčením mobilu byla jasná volba :)Teď už to prakticky ale nepotřebuju a naposledy jsem to využil určitě více než před 8 lety, protože dnes už má vlastní telefon každý a navíc od doby, kdy jsem se dočetl o ušních infekcích šířených přes půjčené telefony, bazarové telefony atd., tak bych už jen tak svůj mobil někomu nepůjčil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  28. 10. 2017 09:16

Můj telefon zahazuje volání čísel, které nemám v seznamu, takže nejen skrytá čísla mají Žolíka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 10. 2017 23:19

To není dobrý nápad - hodně lidí už dnesk hovory ze skrytých čísle nebere nebo je přímo blokuje např. pomocí aplikací jako je https://play.google.com/store/apps/details...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 02. 2019 12:11

Zajímavá debata.... nicméně úpřímně řečeno, za poslední nejméně 2 roky jsem ze skrytého čísla neměl nikdy "obtěžující" volání z call centra. Občas skrytě prozvání nějaký automat, který buduje databázi kontaktů. Ovšem v tom blokování skrytých čísel nepomůže, max v tom, že člověka v menu nebude otravovat ten zmeškanej hovor.Všechny hovory ze skrytých čísel mi vždycky volal buď nějakej servisní technik, policie nebo úřad.Btw... skrytý čísla bych zrušil, je to hroznej zvyk. Argumentace techniků, kterým volají desítky lidí zpět sice chápu, ale to je pro zákazníka určitě řešitelné vstřícnějším způsobem. Co mám kamarády techniky, tak většinou mají nějaké řešení od firmy nebo postup. Ideální je ukládat číslo zákazníka a mít pro něj rovnou přesměrování na linku. Na den instalace si přesměrování max vypnout. je to otázka 5 min času za den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor