Éra rootování už je naštěstí za námi, říká šéf servisu českého Samsungu

Názory k článku

MilanM  |  04. 08. 2019 13:06

Co se týká reklamase Samsungu mám velmi špatné zkušenosti: reklamace microfonu - kdy oprava nepomohla (Galaxy S5 Neo), reklamace že nikdy nenastartuje (Galaxy S4) - po diagnoze nabízeli jen novou základní desku či nový telefon. Sám jsem si ho přeinstaloval a už mi běžíbez problému přes 2 roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 08. 2019 13:49

Samsung je jediná značka, na kterou jsem ochotný přejít až mě Huawei zklame. A to právě kvůli jejích přístupu k službám po prodeji zařízení. Jsou v tom na nejvyšší úrovni. Podle mě lépe než u Applu. Ale jak píšu, až mě Číňan zklame. A pro mě je teď nejsilnější argument cena. Až bude Sková řada cenově dostupná jako řada Mate u Huawei, budu hodně přemýšlet, kterou značku podpořím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Searss  |  04. 08. 2019 13:56

Technika v autorizovaném servisu Samsung jsem dělal a už nikdy víc. Peněz málo, nezaplacené nucené přesčasy, extrémní buzerace a tlak, kdo nesplnil denní limit opravených telefonů, byl napsaný na tabuli apod. Jediná výhoda byla ta technická vybavenost, nic se nedělalo na koleni a na vše byly nástroje a postupy, tím ale výčet výhod končí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 08. 2019 14:13

doba flashován9 je pryč? pokud měníte telefon jak ponožky tak asi jo, ale pokud mám telefon a ten pořád telefonuje, tak nevidím důvod ho měnit, ale zase chci mít novější os tak flashovat musím ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
michal121  |  04. 08. 2019 14:13

Vokurky jsou v plným proudu co? Hezkej promo článek, bude na dovolenou:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  04. 08. 2019 20:00

Taky jsem rootoval. Pak jsem zjistil, že mám root jen kvůli tomu, aby telefon uměl věci, které umí iPhone v základu. A přešel jsem a mám klid.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
palm1  |  04. 08. 2019 20:01

Mám svobodný servis, mob.telefony se živím více než 22let. Z toho 7 let jsem měl autorizovaný servis Nokia (Než šla Nok. do kelu). A tak se ptám: Proč technik na foto nemá antistatický náramek? (Tedy na rozdíl ode mne "neautorizovaného")? Proč technikova pracovní podložka není připojena (uzemněna)? (To je ten cvoček v rohu). Jak je možné, že nepracuje s momentovým šroubovákem dle montážního předpisu? Za to bych u Nokie kdysi platil pokutu 100000,-Kč. A kontroly opravdu chodily. Podle krabiček s novými display používám stejné originální servicepacky... Stejné těsnící originální lepíky. Podlaha v mé dílně je antistatiská dle ISO 9001. Nechci se rozepisovat o dalších nedostatcích viditelných na fotografiích. Podle mne je to stejné jako ve všech jiných servisech- je to prosté. Jde jen o lidi a jejich invenci a zkušenosti. Článek pokládám za promotion.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Luque1  |  04. 08. 2019 22:05

Mimochodem, "pod dvěma procenty".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N8GD  |  04. 08. 2019 22:23

"telefon z francouzské distribuce v síti Orange ve Francii fungoval bezchybně, stejný model v síti Orange na Slovensku měl určité problémy"Takže do francouzského firmware dali kur*ítko?Bodejď by neměnili zdarma baterie, když je to příjde na pár desítek korun. Za to by měli spíš platit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 08. 2019 07:19

Dobre vedet s dovozem mobilu. Tak si mobil pojedu koupit do polska. Cena je zcela jinde....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 08. 2019 10:06

Reklamoval jsem jejich hodinky za 8000kc, opravili je výměnou základní desky a když jsem chtěl odstoupit od smlouvy s tím, že do půl roku mám nárok při zásadní závadě ma zarizeni bylo mi sděleno, že výměna základní desky není zásadní. Hodinky jsem prodal a mám garmin, s touhle značkou už nikdy nechci nic mít. Nechci být znova v rukou servisu, který prohlašuje, že základní deska není důležitá část elektronického zařízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Dealler  |  05. 08. 2019 15:12

Já mám doma od Samsungu téměř všechno od TV přes soundbar, telefony, příslušenství atd. a NIKDY sem neměl jedinej problém. Teda jednou se mi posral na S4 po třech letech microUSB konektor, kterej mi po 10 minutách za 500kč vyměnili.Když máte s výrobcem takhle pozitivní zkušenosti, tak už prostě nic jinýho nekoupíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
tomogo  |  05. 08. 2019 15:53

Doba rootování? Asi skončila, protože nám výrobci neustále hážou klacky pod nohy a je stále složitější telefon rootnout.
Osobně bych nejraději telefon rootnutý přímo od výrobce, protože nechápu, proč si kupuji telefon, který mi vlastně potom nepatří.
Je to jako kdyby jste si koupili počítač a nedostali jste k němu práva administrátora a heslo do BIOSu.
Podle mě je to zlodějina, protože ten telefon mám ve skutečnosti pouze pronajmut a majitel je stále výrobce.
Navíc pokud si telefon nerootnu, tak po dvou letech mám útrum s upgrady systému, protože výrobce na uživatele po dvou letech jednoduše kálí. Kdežto do rootnutého telefonu, ketrý od výrobce naposledy dostal Android 6, můžu klidně nahrát Android 9. Pokud má podporu komunity.
Jedině kde je situace trochu lepší je u Apple, kde aktualizace telefony dostávají cca 5 let.
Fuj, to jsem se zase jednou rozčílil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
eLzyx  |  06. 08. 2019 11:41

Samsung J3/2016 - už žádného kusu nefunguje dual sim v kombinaci Vodafone + T-mobile. A servis to testuje na jedné vlastní SIM s výsledkem, že oba sloty fungují, tudíž je reklamace zamítnutá. Takže holt ty firemní telefony nakupuji od Nokie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
audiobullys  |  06. 08. 2019 23:05

tamtung nikdy více, ntb odešel v záruce ani se ho nenamáhali opravit.
no a servis u S3 kdy mi nefungoval konektor na sluchátka ani po opravě nikdy více. tudle parodii na elektroniku už nekupuju. pro mě tendle čebol je jasnou známkou, že neuměj dělat pořádně vůbec nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dog  |  20. 08. 2019 13:17

Root je u mne povinny na vsech zarizenich (mobily, routery, kamery, PC). Takovy mam proces, kazde zarizeni vzit pod kontrolu a odstranit omezeni. Taky nastavit bezprecedentni bezpecnost, ochranu pred spehovanim atd. Zmenit system na open source. Deratizovat bloatware, reklamy. Umoznit plne zalohovani.
Neni duvod nemit root.Psano z rootleho Galaxy S10.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor