iPhone 12 má přinést další kontroverzní změnu. Vsadíme se, že nám ji Apple podá jako trojitou výhodu

Názory k článku

30. 06. 2020 09:15

iovce zožerú všetko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Ocean8  |  30. 06. 2020 09:29

Apple je dokonalym prikladem toho, ze nejlepe se vydelava na lidske blbosti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PiTRiS  |  30. 06. 2020 09:39

tohle mělo být už dávno a u každého výrobce... stejně jak zmizely u spousty modelů sluchátka, bo u většiny telefonů (čest vyjímkám) to byl odpad, který se nedal poslouchat a byl tak na hození do šuplíku/koše (včetně drátových applích), tak už by dávno měly zmizet nabíječky. Většina telefonů využívá nějaký standard, ať už je to power delivery nebo quick charge, většina majitelů je věrná značce na kterou je zvyklá, takže kompatibilních nabíječek doma pár má. A ten kdo ne, ať si ji za pár stovek koupí. Jednou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2020 09:46

Tak kdo ty produkty používá a má jich více, tak má plný šuplík nabíječek, kabelů a těch sluchátek. Pro nového zákazníka to musí být překvapení. Kdybych to jako nový zákazník nevěděl, tak první by mě napadlo to jít reklamovat k prodejci. I když má z MFi Apple hodně peněz, tak si myslím, že za několik let taky nasadí USB-C a tohle už v té době budou mít všechny telefony všech značek a veškerá naše příslušenství, takže to v balení taky nikomu chybět tolik nebude. Moje kabely máji dlouhou životnost, protože je mám staticky umístěné na místech, kde trávím více času. Pro člověka, kterému kabely nebo nabíječky moc nevydrží (což o kabelech Applu čtu často) je absence v balení nemilá ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Vindis  |  30. 06. 2020 09:47

Než se to tu rozjede naplno, tak bych chtěl upozornit, že Apple svým způsobem aplikuje to, co chce EU - jednotné nabíječky. A jednou z nich je i to, že nechce, aby součásti dodávky byly i nabíječky, protože už beztak má každý doma nějakou tu nabíječku. Takže Apple jen předběhl dobu a provádí to dřív než se to stane realitou ze strany EU.Ano je to kontroverzní, ale ruku na ruce. Je to trend, divná doba, který stejně nastane, ať už by s tím začal kdokoli.Zde by se měla vést diskuze pouze z pohledu ceny. Pokud výsledná cena bude odečtená od ceny nabíječky, pak je to v pořádku. Jenže ani to není růžové. V prvé řadě dodávat nabíječku jako součást a jako volitelnou výbavu jsou dvě rozdílné věci, které se odráží i na ceně. Ta volitelná bude už z principu o pár kaček dražší, protože musí projít samostatným procesem balení a distribuce. Oproti vložené, kde stačí jen vložit do balení mobilu.
Jenže to platí pro všechny. Nejen pro Apple.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2020 10:12

Sluchátka dodávaná k telefonu jsou odpad a adapteru mám doma už milion. Takže je mi to úplně jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Tojevono  |  30. 06. 2020 10:44

Hlavní je, že aplikace z iPhone běží nativně na nových Mac OS Big Sur.To je ta největší změna, aplikace z iPhone běží nativně u Apple kdekoliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JorEL  |  30. 06. 2020 10:56

Sázet na to, že se každému doma válí adaptéry a sluchátka je nesmysl. Jak telefon přestanu používat, jde pryč i s veškerým příslušenstvím. Potom bych tedy koupil telefon, který nebudu moci nabít, ani si poslechnout hudbu, aniž bych nekupoval příslušenství zvlášť. To je kravina. Leda by to bylo zohledněné v ceně. Nový telefon chci nabíjet novou nabíječkou, k tomu určenou, ne kdejakým šmukem co najdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 06. 2020 11:55

1) Tohle stejne chce EU naridit v ramci ekologie
2) Ne ze bych toho byl 100% fanousek, ale vicemene je pravda, ze ma kazdy doma nabijecku z predchozich zarizeni a kdo ne, tak si ji k zarizeni proste dokoupi, ona nikdy nebyla stejne zdarma, cena je zahrnuta do ceny produktu.
3) Nadavat na Apple je sice fajn, ale pristi rok to udela Samsung a nasledovat budou postupne vsechny ciny (a pak to naridi EU)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 06. 2020 13:03

Podle nepotvrzených informací bude v balení iPhone 13 chybět nově i samotný telefon. Zákazníci s tím problém mít nebudou, nosit u sebe třináctku by jim stejně přinášelo jen smůlu 😄

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
benji  |  30. 06. 2020 13:04

Když pominu, že to je zatím jen spekulace. Tak si myslím, že to to je zase jen bouře ve sklenici vody a jediný komu to bude vadit budou jen pisálci a apple hateři.
Dnes už je bezdrátová nabíječka v každé druhé lampičce, budíku, autu..., nebo snad každý už nějakou nabíječku má, nebo má alespoň někde nějaký usb port. Takže nač další nabíječku? Maximálně, pokud dotyčný dosud neměl žádné apple zařízení a nemá bezdrátovou nabíječku, tak bude muset koupit lightning kabel. Takže uživatelů, kterým by to mohlo reálně vadit, bude naprosto zanedbatelné procento.
Za mě osobně, jelikož nabíječek, lightning kabelů i těch jejich sluchátek mám doma plný šuplík a většinu stejně nepoužívám a některé jsem do teď ani nevybalil, rozhodně krok správným směrem. Alespoň budou moc ukázat .i.. těm byrokratickým komoušům z EU, kteří nemají na práci nic jiného, než vymýšlet zbytečnou buzeraci. A myslím, že nejpozději do roka je budou následovat všichni velcí výrobci telefonů s androidem. Oni by to totiž určitě strašně rádi udělali už dávno, ale protože marketing android telefonů stojí na principu "čím víc proužků, tím víc Adidas", tak nikdo z nich nemá koule odebrat jakoukoli zbytečnost jako první ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (82)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2020 13:36

Nemám proti tomu nic, pokud iphon viditelně o ty 2000 sleví tak, aby kdo potřebuje, si ono příslušenství Dokoupil stále v původní ceně zařízení. Pokud to bude jinak, je to opět jen zlodějna kterou apple bude jako vždy tlačit jako slechetne gesto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2020 13:42

Vidím, že zdejší web si drží svou "vysokou úroveň" i informovanost.. Zmatky a patálie kolem nabíječek + sluchátek dělají především evropští komisaři, kde si nějaký eko-teroristický pablb zřejmě myslí, že tím zachrání planetu.Na druhou stranu musím uznat, že se bez toho obejdu. Základní / slabší nabíječku mám dodnes v původním stavu v krabičce od iPhonu (koupil jsem si delší 2m + silnější 30W) a drátová sluchátka jsou v dnešní době už takovým retro-gramofonem..
Navíc, do roka až dvou přijde bezkonektorový iPhone .. a tak jak se budou OPĚT všichni zpočátku strašně smát, tak to pak všichni OPĚT okopírují - stejně jako USB sluchátka, atd.Ve výsledku tomu dá korunu opět nějaký přiblblý úředník, který dá šmejdské bandě zlodějů typu HUAWEI medaili za "inovaci"..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_John_Returns_  |  30. 06. 2020 14:25

Jak tady ofce bekaji neco o tom, ze ma kazdy doma jablecnou nabijecku, tak treba ja mam doma celkem nula applich nabijecek, takze si jajafouna ani letos na potvoru nekoupim.A i kdybych byl z jablecne domacnosti na predmesti Brna nebo z jineho moravskeho vidlakova, rozhodne bych se nechtel prat o nabijecku s partnerkou a detma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (38)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
miandys  |  30. 06. 2020 15:29

Byl tu jeden, co to předpovídal už před rokem, možná přededvěma.
-------------
Tady je to fakt blbákov. Úroveň pablbů klesá se stoupající venkovní teplotou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZaklinacTristan  |  30. 06. 2020 19:08

Základná nabíjačka je dosť shit, rovnako ako základné slúchadlá. Ani jedno mi chýbať nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alpha8520  |  30. 06. 2020 22:10

Já nevím, asi jsem jediný, ale u mě nabíječka vždy je součást telefonu a když telefon předávám někomu dalšímu nebo ho prodávám, tak ji dávám k tomu. Používám tedy vždy tu, co dostanu v balení u nového telefonu a žádnou jinou nepotřebuji (v autě mám bezdrát).
Ono u USB-C bych něco našel nebo použil tu od iPadu nebo notebooku, ale u lightningu je to docela nepříjemnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
_fx_  |  30. 06. 2020 23:28

Komu na tom sejde. Sluchátka mám jen bezdrátová (AirPods na ven, Beats Studio na doma, PlayStation Gold ke konzoli) a nabíječku používám od Macu, Nintendo Switche a iPadu... K tomu mám všude bezdrátovky. Nabíječku od telefonu jsem nepoužil leta... Takže tohle se mě fakt nedotkne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas nejdek  |  01. 07. 2020 08:17

ja to vitam. nabijecek a spatnych sluchatek mam doma dost. kdyz kupuji mobil, tak chci koupit predevsim mobil a ne priplacet za prislusenstvi, ktere ani nepouziji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sedmej  |  01. 07. 2020 08:37

Ohledně nabíječek to je pro stávající uživatelé iPhonů úplně jedno. Ale Nového zákazníka to myslím bude mrzet, že v balení nenajde originál příslušenství. U sluchátek to bude štvát teda i mě. Protože já mám ty od Applu rád a uvítám vždycky možnost mít s novým telefonem i nové sluchátka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Pan Peťan  |  01. 07. 2020 16:07

Zajímá tahle informace někoho krom lidí, kteří by si nic od Applu stejně nekoupili? Z ekologického hlediska to vítám, sluchátek a origo nabíječek mám doma kotel, stejně používám Airpody a jednu nabíječku na telefon. Dá se předpokládat, že Apple představí rovnou i bezdrátovou nabíječku, která měla problémy s přehřívání u nabíjení Apple watch a buď letos nebo už příští rok se dočkáme prvního bezkonektorového Iphonu. No a za pár let to budou mít všichni zase ať už je to dobrý nápad nebo blbý nápad...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
ATTOG  |  01. 07. 2020 21:56

Tady uz to zase jede, dve ostudy applistu eshus a alien s novym nickem.. pat a mat mobilmanie. Ale k tematu. Pokud by Apple chtel, mohl udelat variantu prodeje jak s, tak bez nabijecky v baleni, sluchatka vem cert. Uzivatel by si navolil zda chce nabijecku a nebo jen foun a tim nizsi cenu. Stejne jako treba volis u iMacu klavesnici, touchpad nebo mys. Proste udelat to volitelne pri nakupu. A clovek si to bud vezme s a nebo bez. Ale Apple nechtel, protoze chapu, ze je lepsi udelat to drazsi (zachova puvodni cenu s nabijeckou ovsem neda ji tam) no a uzivatel si ji v pripade potreby prikoupi a utrati vic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
D76666  |  02. 07. 2020 09:03

Osobně si myslím, že iphony patří ke špičce mezi telefony, hovoří o tom většina testu. Ale nabíjení 5w a teprve chystání 20w nabíječky je absurdní. U androidu, který je levnější než SE2020 mám už více než rok 27W nabíjení a 18W bezdrátové... A je opravdu rozdíl, když nabízíte 2-3 hodiny nebo 50 minut. Když zapomenete přes noc nabít, tak máte za pár minut nabito na 50%. V tom je Apple fakt zvláštní a pro mě nepochopitelný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Emilka1990  |  02. 07. 2020 18:23

Po přečtení diskuse jsem dospěl k závěru, že pisatelé nadávající na iPhone žádný neměli a reagují jen na cenu.
Ovšem stačí se podívat na ceny iPhonů z druhé ruky a je jasné, že jde o zařízení s dlouhou technickou životností a velmi pomalu zastarávající. Totéž se ovšem nedá říct o telefonech čínských výrobců.
Dále - je prakticky vyloučeno, aby se do iPhonu dostal nějaký malware a jelikož telefon používám i pro správu svých financí je hledisko bezpečnosti pro mne velmi podstatné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jenda42  |  09. 07. 2020 14:26

Pokud si kupuju novy mobil kazdych 3-6 mesicu, tak jiste mam tech nabijecek spoustu. Pokud si ale kupuju mobil jednou za 2 az 3 roky, tak ocekavam, ze tam bude nabijecka, co to umi nabit rychlosti odpovidajici dobe. (chapu ze tohle iovce nepochopi, protoze takovou nabijecku stejne nedostanou). Ano mam nabijecku od minule, ale je pomala. Sluchatka, pokud neni clovek netopyr, tak obvykle staci, ale vzhledem k tomu, ze se to tu hemzi netopyry, tak je chapu. A na sluchatkach bych na rozdil od te nabijecky az zas tak nebaziroval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Ogyn  |  25. 07. 2020 22:01

Popisoval jsem nedávno faktické zkušenosti z pokusu o přechod na iPhone ! Od jablečnych fanatiků kteří nikdy neměli kvalitni mobil s Anroidem jsem to schytal 😛👎 Trvám na tom,ze drahé iPhony jsou na úrovni Androidu střední třídy s cenou kolem 5 tis ! Ale kdo si chce připlatit za navoněnou bídu s placenými app, tragickou výdrží,absencí notifikační diody , možnosti používat Sd karty se snadnou úpravou a sdílením obsahu... má na to samozdřejmě právo ! Mobil Apple v začátcích byla bomba ale dnes už jen dohání android ...Což je pro jeho majitele těžko stravitelné 😉👎mobil používám pracovně mj k příjmu zakázek s hlasovým záznamem ZDARMA včetně skenování do PDF ZDARMA , a to bez powebanky po celý den ,možnost připojit sd karet z fotoaparátu přes čtečku a USB .....Až si to někdo zkusí obráceně bude překvapen ,mne ta zkušenost stala pouhých tisíc korun v rozdílu ceny nákupu a prodeje , nelituji 😛Odesláno z iPadu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor