Našli jste na faktuře O2 nechtěné předplatné? Zbavte se problému, zablokujte platby přes internet

Názory k článku

to.tak  |  06. 07. 2020 08:18

Tak jestli je to problém u jediného operátora a těch ostatních se to netýká, asi je lepší se na celé Outů vykašlat a jít k jinému opovi, který vás nebude okrádat. Když má takovou díru v systému která umožňuje cizí firmě vkládat automatické platby do vašeho účtu, tak to příště nemusí spravit nějakých 700 za měsíc ale může to být i daleko víc. A exekutor se neptá, kde na to vezmete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
slay  |  08. 07. 2020 07:44

U O2 platím akorát sportovní balíček TV. A platím virtuální kartou. Takže jejich nastavení automatické strhávání po měsíci nefunguje. Vůbec nechápu, když si chci zaplatit jenom na měsíc, proč musím odsouhlasit automatické strhávání částky z účtu. I když to jde v nastavení zrušit. Ale zapomeneš a už maj další částku na účtě. Přes virtuální kartou, pokud nezaplatím já znovu, si nestrhnou nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor