Tahle Tesla najezdila více než půl milionu kilometrů. Podívejte se, co to udělalo s baterií

Názory k článku

tomanr  |  03. 02. 2019 09:07

Takze nič hrozného a tolko reči okolo toho bolo.Samozrejme záleží určite aj od toho kde a ako bolo auto používané. Rýchlonabíjanie a zima VS domáce nabíjanie a napr. Kalifornia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Janke  |  03. 02. 2019 09:23

Vzhůru otevíraná okna?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 02. 2019 11:57

Až 500k Km bude mít Tesla z Norska jako zemi pro EV zaslíbené. Bude to pro nás víc vypovídající než Kalifornii stím podnebím ale i HDP ne třeba velikostí zákonné záruky. S naším 14-15 let starým vozovým parkem je Tesla okrajová záležitost a to i ojetá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jenda42  |  03. 02. 2019 12:10

V podstate to nerika nic o realnem pouzivani auta.Za laboratornich podminek to nabijeli 4x denne a zrejme jezdili co to slo. (neni tam psano kde, takze mozna jen na valcich).Baterka degradovala po 9 mesicich, pak uz se to moc nezhorsovalo.Dalsi PR clanek, ktery me jen odrazuje od toho o tesle jen uvazovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
radek_03  |  03. 02. 2019 16:28

Pohon na baterie je slepá ulička.Vodíkové članky jsou budoucnost, ne spalování vodíku, ale výroba elektřiny pomocí vodíkových článků. Toyta například jde tímto směrem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
runner42  |  03. 02. 2019 19:17

My vám skoro věříme, vážně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan-Kratochvil  |  03. 02. 2019 20:45

"90D, takže baterie měla na začátku kapacitu 90 kWh" - ne, 90D má (využitelnou) kapacitu 81.8 kWh. I když to je fuk, když se to stejně vždycky měří v procentech, což i dále píšete.https://electrek.co/2016/12/14/tesla-battery-... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
mjans  |  03. 02. 2019 22:34

Dobré PR. Rozbíjím prasátko a běžím nakupovat... jak to, že už je v Alze nemají?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 02. 2019 15:16

Mám tři Tesly, dvě jsou na prodej. Ta nejstarší má najeto přes 300 000 km a stále s ní lze najet přes 600 km. Netuším, kde autor článku vzal informaci , že kapacita nové baterie je 90kWh. Tesla nevyužívá plnou kapacitu a tím je životnost baterie taková, jaká je (více, než dostatečná). Moje Tesla 85S měla původní kapacitu nastavenou na 76 kWh a nyní má něco přes 73 kWh. Podobně to je u těch zbývajících, nejvíce klesá kapacita zpočátku - do 50 000 km. Baterie v Kalifornii trpí více, než baterie v Norsku. Škodí jim totiž teplota přesahující 45°C a ze zkušenosti bych řekl, že tam, v Kalifornii, je na té baterii takováto teplota skoro pořád. V současných mrazech mám teplotu baterky cca 35°C. (pokud jezdím) Zajímavé jsou příspěvky těch, kteří o tom moc, nebo skoro nic nevědí. pozn.EKOLO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor