Oppo má za sebou první desetiletku. Od napodobenin Sony Ericssonu mezi světové lídry

Čínská značka Oppo s koncem loňského roku uzavřela prvních 10 let podnikání v oboru mobilních telefonů. Současná světová pětka začínala v roce 2008 ještě s „hloupými“ tlačítkovými telefony, které nesly silnou inspiraci tehdy oblíbeným švédsko-japonským koncernem Sony Ericsson. Později se začala orientovat na smartphony a postupně přicházela i s vlastními inovacemi a technologiemi.

Nyní patří Oppo mezi největší světové hráče, kteří prodávají chytré telefony v řádu sto milionů kusů ročně. Baštou Oppo zůstává domovská Čína a země jihovýchodní Asie. Loni ale výrobce zahájil expanzi do Evropy, která má pokračovat v letošním roce. Z vlastních technologií Oppo jmenujme například rychlé nabíjení Super VOOC nebo fotoaparát do smartphonu s 10× optickým zoomem. V galerii se podívejte na 20 nejzásadnějších modelů Oppo.

Diskuze (1) Další článek: Se skládacím mobilem přispěchá i Motorola. Novodobý RAZR přijde v únoru

Témata článku: Oppo, , , , , , , , Čínská značka, Lídr, Letošní rok, Super VOOC, Silná inspirace, Super) VOOC, Lid, Mobilní telefon, Rychlé nabíjení, Evropa, Děs, Napodobenina, Světový lídr, Telefon, Značka Oppo, Asie, Loňský rok,