Apple ví, jak vyrobit dobrý produkt. To ale umí kde kdo. Ovšem Apple ví, jak jej nejlíp zpropagovat. Ostatní výrobci vychvalují megapixely na fotoaparátu a výkon procesoru, což většinu uživatelů zajímá asi tolik, jako jak velký je točivý moment motoru jejich auta. Apple na to jde jinak.
U svých smartphonů vyzdvihuje obvykle úplně něco jiného než hardwarové vlastnosti. Někdy se propagované funkce mohou zdát i banální. Ale ono to funguje. Jako například kampaň na Animoji. To jsou mluvící emotikony, které se snaží přebírat grimasy a mimiku svého majitele.
V sérii jednoduchých videí vystupují jednotlivé postavičky a zpívají písně většinou ne úplně známých interpretů. Apple tak zároveň dělá promo začínajícím nadějným hudebním skupinám a potažmo svojí službě Apple Music. Podívejte se na sérii spotů z korejského YouTube kanálu Applu, kde se představí Animoji medvěd, mimozemšťan, pes a samozřejmě i slavné hovínko, i když to tentokrát dělá jenom křoví méně aromatickým postavičkám.