Asus chce prodávat víc smartphonů a posílit svou pozici v mobilním byznysu

Asus je známou technologickou firmou s velmi širokým portfoliem. Dvakrát do roka vydává produktový katalog o rozsahu několika set stránek A4. Smartphony ale dosud tvoří spíše doplněk jinak převážně počítačově zaměřeného portfolia. Tchajwanská společnost chce do budoucna svůj mobilní byznys posílit.

Klepněte pro větší obrázek
Stane se Zenfone 3 Zoom díky propracovanému fotoaparátu prodejním bestsellerem Asusu?

Podle slov výkonného ředitele Jerryho Shena pro portál Digitimes.com chce Asus do tří let prodávat mezi 35 a 40 miliony smartphonů ročně a dostat se tak alespoň na 3% tržní podíl. V současnosti činí prodeje zhruba polovinu vytyčeného objemu. Asusu mají mimo jiné pomoci i špičkové produkty, které představil na nedávném veletrhu CES – fotosmartphone Zenfone 3 Zoom a technologiemi pro virtuální a rozšířenou realitu prošpikovaný Zenfone AR.

Shen dále potvrdil, že nová generace Zenfone 4 bude představena v průběhu druhého čtvrtletí, patrně tradičně v rámci červnového veletrhu Computex v Tchaj-peji. Firma chce posílit svou pozici na vysoce konkurenčním čínském trhu, kde nedávno uvedla model Zenfone Pegasus 3. Na globálním trhu tento segment reprezentuje model Zenfone 3 Max.

Diskuze (9) Další článek: Spekulace: Samsung Galaxy S8 se ukáže 29. března a má začínat na ceně 849 USD

Témata článku: Asus, , , , , Tchajwanská společnost, Jerry, Pro +, Tchaj-pej, Mobilní byznys, SMA, MOBI, Mobil, Pegas