Prémiový servis Galaxy S7. Samsung odveze, opraví a vrátí zpět

Samsung v ČR zavádí novou službu, která je prvním svého druhu v Evropě, a z pohledu regionálních poboček Samsungu dokonce i první na celém světě. Jedná se o prémiovou servisní službu pro modely řady Galaxy S7, která nese název MojeS7.

V podstatě se jedná o rozšíření služby Samsung Go, kterou Samsung spustil zhruba před rokem, a která stará o rychlou přepravu reklamovaných telefonů od prodejců do servisních středisek. Díky ní Samsung výrazně zkrátil dobu záručních servisních oprav.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jedno z vozidel zapojených do služby MojeS7

Služba MojeS7 je však zaměřena trochu jinak, jedná se o nabídku „prémiového“ servisu pro novinky Galaxy S7 a Galaxy S7 Edge. Pokud se v telefonu objeví problém, stačí zavolat na tel. číslo 800 665 377 (tj. „MojeS7“ napsané na číselníku) a vysvětlit, co přesně na telefonu nefunguje.

Operátor na druhé straně posoudí chybu telefonu a pokud se bude jednat o hardwarovou závadu domluví se s vámi na vyzvednutí telefonu. Zhruba do dvou pracovních dní (může být i déle, např. v závislosti na počasí, Samsung tedy nestanovil žádný přesnýčasový rámec) můžete očekávat bezplatné vyzvednutí telefonu v místě, kde potřebujete. Samsung vám navíc v průběhu opravy zapůjčí náhradní Galaxy S7.

Speciální servisní auta Samsungu budou jezdit po celé ČR, z původních tří se má flotila podle poptávky v průběhu roku rozrůst až na deset vozů. Samsung očekává, že bude v průběhu dvou let řešit u Galaxy S7 zejména záruční opravy. To toho spadá celá řada možných problémů, ovšem samozřejmě se netýká manuálního poškození telefonu, např. prasklého displeje. Jeho výměna bude řešena mimo záruku, cena panelu se má pohybovat podobně jako u loňských modelů řady Galaxy S6, tedy okolo šesti tisíc korun.

Jihokorejský výrobce současně zavádí expresní opravy do jedné hodiny, které budou probíhat v servisních střediscích v Praze (Ječná 36), Brně (Avion Shopping Park) a v Ostravě (Nádražní 307/102). Záležet bude ale samozřejmě i na charakteru opravy, a pokud telefon do této doby nepůjde opravit, servisní středisko by mělo nabídnout výměnu kus za kus.

Služba Samsung MojeS7 bude spuštěna spolu se zahájením prodejů Galaxy S7 a Galaxy S7 Edge v ČR, tedy v pátek 11. března.

Diskuze (11) Další článek: Vyzkoušeli jsme, jak funguje 3D Touch na Gionee S8 [video]

Témata článku: Samsung, , , Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S6 128GB, Samsung Galaxy S6 64GB, Samsung Galaxy S6 Edge, Samsung Galaxy S6 Edge 128GB, Samsung Galaxy S6 Edge 64GB, Samsung Galaxy S6 Edge+, Samsung Galaxy S6 Edge+ 64GB, Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S7 64GB, Samsung Galaxy S7 Active, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S7 Edge 64GB, Pře, Avion, Servisní středisko, Galaxy s, GAL, Ječná, Vyzvednutí, Samsun, Rozšíření služby