Vodafone chystá odstávku zákaznických systémů. Přes víkend nepojedou samoobsluhy

Vodafone upozorňuje na plánovanou víkendovou odstávku zákaznických systémů. Od soboty 11. listopadu 20:00 hodiny do večerních hodin neděle 12. listopadu 2017 budou probíhat aktualizace, během nichž mohou být dočasně omezeny funkce samoobslužných systémů.

Týká se to Internetové, SMS, Hlasové samoobsluhy a mobilní aplikace Můj Vodafone. Během aktualizace doporučuje operátor dobíjet prostřednictvím bankomatů, dobíjecích terminálů nebo internetového bankovnictví. Dobití přes jiné kanály nebude možné. S blokací ztracené nebo odcizené SIM karty pomůže Linka péče o zákazníky.

Na běžný provoz sítě, tj. na volání, zprávy nebo připojení k internetu nebude mít aktualizace žádný vliv. Pokud potřebujete provést aktivace či změny v nastavení služeb, měli byste to stihnout do sobotní 16. hodiny. Vodafone se omlouvá za dočasné snížení komfortu při nastavení služeb a děkuje za pochopení.

Jak funguje aplikace Můj Vodafone:

Váš názor Další článek: OnePlus zve na premiéru nového smartphonu 5T. Za 40 dolarů se může zúčastnit kdokoli

Témata článku: , , , , , , , Večerní hodina, Zákaznický systém, Samoobslužný systém, Dobíjecí terminál, Nastavení služeb, Nastavení, Běžný provoz, Bankovnictví, Aktualizace, Zak, Ztracená SIM, Sam, Aplikace, ODS, Hlasová samoobsluha, Systém, Dočasné snížení, Pře,